Menú

Blog.

Categorías

Cambios nas preferencias dos inversores Crowd dende o inicio da pandemia

A pandemia afectou de maior ou menor maneira a todos os sectores. O noso, o crowdlending, tamén sufriu diversos cambios, como analiza Jesús Arias nun blogue especializado. O dato máis relevante é que o volume investido medio caeu en máis dun 60% desde os inicios da pandemia, sen que termine de remontar a pesar de atoparnos xa finalizando o ano.
O curioso é que non todas as plataformas sufriron unha caída: outras se fortaleceron. Isto non se debe ao seu desempeño, senón ao comportamento dos investidores. Coa situación actual, prefiren as plataformas máis transparentes e confiables, e diversifican moito máis que antes en activos percibidos como de menor risco con garantías. Os sectores tradicionais do crowdlending, concentrados en préstamos a particulares ou empresas, sen colateral, só presentan un 2% de crecemento intermensual por volume investido. Os sectores que ata hai pouco eran considerados minoritarios, como o investimento en facturas e pagarés e o crowdlending con garantías hipotecarias están a crecer un 6%. En Inversa corroboramos devandito crecemento, xa que ultimamente os nosos datos melloraron. No último mes, aumentaron os investidores nun 3,8% e tamén mellorou a rendibilidade media. Actualmente xa financiamos máis de 7,3 millóns de euros distribuídos en 1.100 facturas. Esperamos que isto signifique que estamos a facer ben as cousas e que sigamos indo polo mesmo camiño.

As impresións na comunidade crowdlending céntranse en que cada vez hai máis investidores que lle dan máis importancia a activos subxacentes con algún tipo de garantía, e reducen a importancia de factores como a rendibilidade ou o rendemento bruto. Ademais, como comentabamos antes, a confianza e a transparencia volvéronse moi relevantes, destacando a garantía do país onde opera a plataforma. Está a observarse unha migración de usuarios procedentes de plataformas con deficiencias na súa comunicación, cara a outras plataformas máis transparentes cun servizo de atención ao cliente de calidade que ofrecen máis confianza.
Para concluír, debemos puntualizar que debido á situación actual debida ao Covid-19 os investidores volvéronse máis esixentes e críticos, polo que consultan máis fontes de información e avalían máis opcións de investimento dispoñibles, polo que lle dedican máis tempo á toma de decisións (Due Diligence).
En Inversa somos transparentes e tratamos de ofrecervos un servizo de atención ao cliente impecable. Aproveitamos para lembrarvos que para calquera dúbida ou consulta, non dubides en contactarnos, xa que estaremos encantados de atenderche.

Si quieres contribuir en el blog de Inversa como experto hazte socio del conocimiento.

Llámame ahora

Llámame mas tarde

Deja un mensaje

Te llamamos de forma totalmente gratuita.

Te llamamos cuando mejor te venga de forma totalmente gratuita.

Deja tu mensaje y nos pondremos en contacto contigo lo antes posible.

Chámenme agora

Chámenme despois

Deixar mensaxe

Chamámosche de forma totalmente gratuíta.

Chamámosche cando mellor che veña de forma totalmente gratuíta.

Deixa a túa mensaxe e poñerémonos en contacto contigo canto antes.

Colabora con el blog de Inversa
Hazte socio del conocimiento.