Menú

Blog.

Categorías

As necesidades de financiamento no ciclo de vida dunha empresa

As diferentes fases do ciclo de vida dunha empresa conlevan necesidades de financiamento diferentes, que o crowdfactoring pode axudar a liquidar

Cando un bebé nace necesita que o alimenten para sobrevivir. Xa sexa leite materno ou un biberón. Cando é novo, os seus pais invisten tempo e diñeiro na súa educación, para proverlle o mellor dos futuros. Cando se independiza, necesita pedir unha hipoteca para poder adquirir un piso. O diñeiro non é o máis importante da vida, pero xoga un papel esencial no devir das persoas. E aínda máis no dos negocios. Ao longo do ciclo de vida dunha empresa, esta necesita obter financiamento para xestionar cada fase vital da mellor das maneiras.

Poñer en marcha unha empresa supón unha enorme cantidade de talento e enxeño, pero tamén esixe realizar un investimento. Apostar pola empresa que vai ver a luz. Para crecer, despegar e consolidarse, todos os negocios necesitan liquidez, xa sexa para afrontar os gastos, soportar os incidentes inesperados ou, sobre todo, para investir e despregar unha estratexia empresarial exitosa.

A posibilidade de obter financiamento, tamén permite ás empresas adaptarse aos cambios que se producen, transformar o seu modelo de negocio e manter o seu nivel de competitividade e a súa posición no mercado.

A continuación, imos analizar as diversas fases do ciclo de vida dunha empresa, as necesidades de financiamento que teñen os negocios en cada unha delas e que papel poden xogar as plataformas de financiamento alternativo á hora de dar resposta a estas necesidades.

Posta en marcha

Popularmente dise que «para facer diñeiro fai falta diñeiro». Levantar unha empresa implica realizar un desembolso económico inicial. Nalgúns casos este desembolso pode ser avultado, sobre todo se fai falta adquirir maquinaria e tecnoloxía custosa. Noutros casos, en cambio, non é necesario dispoñer dunha considerable cantidade de diñeiro.

Cada empresa é un mundo. Pero o que está claro é que os emprendedores necesitan ter acceso a financiamento no momento de deseñar e iniciar un proxecto empresarial.

Ademais de recorrer ás entidades bancarias tradicionais, poden apostar por modalidades de financiamento alternativo como o crowdlending ou o crowdequity. E, desde que o negocio estea en marcha e xa dispoña de clientes, tamén poden recorrer ao crowdfactoring para financiar as súas facturas.

Para que unha empresa teña éxito é clave que os seus inicios estean sólidamente cimentados. Dispoñer de liquidez nesta fase do ciclo de vida dunha empresa é clave para realizar investimentos e, sobre todo, para acometer os gastos, @teniendo en cuenta que non todas as empresas son rendibles desde o segundo 1.

Crecemento

Se unha empresa ten éxito tras o seu lanzamento e consegue asentarse no mercado debería entrar na fase de crecemento do ciclo de vida dunha empresa.

Isto é, sen ningunha dúbida, un bo indicativo do éxito dun negocio. Con todo, a fase de crecemento ademais de múltiples oportunidades, tamén conleva unha serie de riscos.

O crecemento demanda, a miúdo, unha gran cantidade de recursos económicos. Realizar investimentos, expandirse a outros mercados, integrar a outras empresas, axustar prezos para disputar mercados extremadamente competitivos… Todo iso esixe que as empresas dispoñan de liquidez.

Por iso, é fundamental que as compañías opten por diversificar as súas vías de financiamento. Ter ao seu alcance diversos canles para obter a liquidez que necesiten en cada momento. Pola contra, o crecemento pode conlevar problemas financeiros, descuadrando as contas e transformando as oportunidades en perigos.

Ata as empresas máis exitosas e con sólidos beneficios necesitan dispoñer de vías de financiamento. A planificación financeira é un aspecto pouco visible pero crucial no éxito das empresas.

Madurez

Esta fase do ciclo de vida dunha empresa pódese caracterizar cun verbo: consolidar. As compañías que alcanzan a súa madurez foron capaces de consolidar o seu modelo de negocio, fidelizar aos seus clientes, construír relacións sólidas cos seus provedores e asegurar a súa posición no mercado.

Como resulta obvio, nesta fase do ciclo de vida dunha empresa non se debe xestionar con éxito grandes niveis de crecemento, senón que as compañías pódense centrar en optimizar a súa forma de operar, mellorar a súa estratexia comercial e, sobre todo, adaptarse aos cambios que experimenta o mercado. Cal é a mellor forma de facelo? Anticipándose a eles.

Unha empresa madura dispón dos recursos humanos e o coñecemento para analizar o seu modelo de negocio e implementar melloras que redunden nun aforro de custos e nun incremento dos ingresos.

Mesmo na fase de madurez do ciclo de vida dunha empresa, os negocios necesitan obter liquidez e financiarse para seguir pola senda do éxito.

O crowdfactoring pode ser unha aliado clave nesta fase á hora de complementar o financiamento a través da banca tradicional. As empresas poden financiar as facturas dos seus clientes cando o precisen e lograr anticipar a súa cobranza. Ao que sen ningunha dúbida axuda a reputación que se labraron no mercado.

O crowdfactoring pode axudar aos negocios ao longo de todo o ciclo de vida dunha empresa

Innovación para evitar o declive

Cando se fala do ciclo de vida dunha empresa, non se pode eludir facer referencia á etapa pola que ningunha empresa desexa transitar: o declive. O modelo de negocio comeza a mostrar as súas fraquezas, os ingresos caen, a competencia ocupa o espazo que ocupaba antes a empresa no mercado e chegan as perdas.

A fase de declive do ciclo de vida dunha empresa ás veces termina no peche e, noutras moitas ocasións, a empresa é adquirida por outras máis competitivas. Durante esa fase, as necesidades financeiras das empresas aumentan, posto que as marxes de beneficio redúcense e iso repercute nun incremento do endebedamento.

Nada é eterno, pero pódese loitar contra o declive. Para iso, as empresas deben ser capaces de reinventarse e adaptar os seus produtos, servizos e operativas ás transformacións que experimenta o mundo.

Para acometer esta renovación é fundamental apostar pola innovación e a investigación. Iso non só require talento humano, senón tamén acometer investimentos e, por tanto, dispoñer de liquidez.

Por iso é polo que as compañías que se atopan nesta fase de renovación do ciclo de vida dunha empresa necesiten ter ao seu alcance vías de financiamento que sirvan para dar resposta ás súas necesidades de liquidez.

O crowdfactoring ou financiamento de facturas pode ser unha alternativa interesante a complementar con liñas de crédito bancarias e outras modalidades de financiamento alternativo.

Xa se sabe, renovarse ou morrer.

Crowdfactoring para axudar aos negocios en todo o ciclo de vida dunha empresa

Cada etapa do ciclo de vida dunha empresa ten as súas particularidades. As oportunidades, desafíos, necesidades e obxectivos difiren dunhas a outras. Pero todas elas teñen en común unha cousa: a necesidade de dispoñer de recursos económicos para lograr o éxito.

As persoas afastadas do mundo empresarial pensan que o financiamento só é necesaria na etapa inicial e na final dunha empresa. Durante o seu crecemento e a súa madurez non necesitan obter liquidez porque teñen beneficios. Pero isto non se corresponde coa realidade. As empresas que teñen éxito tamén necesitan dispoñer de vías de financiamento. O fluxo de caixa fluctúa, as oportunidades de negocio aparecen, a miúdo, de súpeto. E como dixemos ao comezo, para facer diñeiro fai falta diñeiro.

Por iso, todas as empresas levan a cabo unha planificación das súas finanzas exhaustiva e rigorosa.

Ata hai apenas uns anos, as compañías dependían, exclusivamente, do financiamento e as liñas de crédito das entidades bancarias. Con todo, o auxe do financiamento alternativo ha transformado o panorama. Agora poden dispoñer doutras vías de financiamento alternativo e complementarias aos bancos.

Inversa Invoice Market é unha desas vías. Un marketplace no que as empresas poden financiar as súas facturas emitidas e non cobradas, adiantando así a cobranza e obtendo liquidez para realizar investimentos, afrontar gastos e tomar decisións estratéxicas.

Desde que un proxecto empresarial ten clientes xa pode optar polo crowdfactoring como fonte de financiamento. Unha modalidade de financiamento alternativo sinxelo de usar, que permite obter liquidez no curto prazo e que axuda ás empresas para crecer, consolidarse e renovarse.

O ciclo de vida dunha empresa é unha aventura desafiante, pero, sobre todo, profundamente satisfactoria. Dispoñer de financiamento é clave para ter éxito.

Si quieres contribuir en el blog de Inversa como experto hazte socio del conocimiento.

Llámame ahora

Llámame mas tarde

Deja un mensaje

Te llamamos de forma totalmente gratuita.

Te llamamos cuando mejor te venga de forma totalmente gratuita.

Deja tu mensaje y nos pondremos en contacto contigo lo antes posible.

Chámenme agora

Chámenme despois

Deixar mensaxe

Chamámosche de forma totalmente gratuíta.

Chamámosche cando mellor che veña de forma totalmente gratuíta.

Deixa a túa mensaxe e poñerémonos en contacto contigo canto antes.

Colabora con el blog de Inversa
Hazte socio del conocimiento.