Financiamento alternativo para xestionar o crecemento. Así é a relación entre A&G Packaging e Inversa
03/01/2023

- ●A&G Packaging combina a obtención de liquidez a través dos bancos co financiamento de facturas dos seus clientes a través de Inversa Invoice Market
- ●A&G Packaging, sete anos vestindo a múltiples produtos
- ●A orixe da relación con Inversa: Diversificar as vías de financiamento
- ●Cuestións a ter en conta para sacarlle todo o partido ao crowdfactoring
- ●O valor da confianza
- ●O futuro do financiamento alternativo
- ●O poder das micro-decisións
A&G Packaging combina a obtención de liquidez a través dos bancos co financiamento de facturas dos seus clientes a través de Inversa Invoice Market
«O home ben preparado para a loita xa conseguiu medio triunfo». Con estas palabras, Miguel de Cervantes, un dos maiores xenios da Literatura Universal, esgrimiu un consello de gran valor. Para afrontar con éxito os desafíos, xa sexan persoais, profesionais ou empresariais, é fundamental ser previsor e dotarse das ferramentas necesarias para saír airoso de calquera escenario.
Se nos levamos esta reflexión ao ámbito dos negocios, podemos sinalar que as empresas necesitan obter financiamento para afrontar gastos sobrevindos, realizar investimentos para consolidarse e xestionar o crecemento con éxito nun mercado altamente competitivo.
Así o defenden desde A&G Packaging, unha compañía que se dedica á fabricación de estuchería e que combina con éxito a obtención de liquidez a través das entidades bancarias, coa aposta polo financiamento alternativo, financiando facturas dos seus clientes no marketplace de Inversa Invoice Market.
Neste artigo, imos abordar como funciona a relación entre A&G Packaging e Inversa, a importancia de diversificar as vías de financiamento para xestionar o crecemento e cal é o futuro do financiamento alternativo. Para iso, contamos co coñecemento e a experiencia de Javier Sánchez Rey, director xeral de A&G Packaging e consultor empresarial.
A&G Packaging, sete anos vestindo a múltiples produtos
O proxecto de A&G Packaging arrincou a finais de 2015 co obxectivo de fabricar estuchería para vestir a todo tipo de produtos para a súa venda. Desde conservas, ata pezas de roupa. Pasando por bebidas, conxelados ou elaboracións de panadería. O concepto de vestir ao produto conxuga o aspecto práctico do packaging cun punto de vista netamente comercial e de márketing, para conseguir que o resultado sexa atractivo. Considéranse o “Vendedor silencioso” de moitas marcas e produtos.
Na actualidade, a compañía é propietaria de catro unidades produtivas situadas en Vigo, Selecta, Alacante e Ferrol e áchase en proceso de adquirir unha fábrica no norte de España e outra no centro peninsular. Esta distribución xeográfica ha permitido a A&G Packaging traballar cun amplo número de clientes, provenientes de diversos sectores económicos.
De tal maneira que a diversificación de clientes converteuse nunha cuestión estratéxica para a empresa. Unha diversificación que, como veremos máis adiante, trasladaron, tamén, ao terreo do financiamento.
Máis aló destas cuestións, Javier Sánchez Rey destaca que os valores diferenciais de A&G Packaging son o servizo e o saber entender as necesidades dos seus clientes e satisfacelos. Destacando os curtos prazos de entrega dos seus produtos, e a calidade do produto final. Dous acenos de identidade que axudaron á compañía para seguir crecendo en vendas, mesmo nun período tan complexo como o actual, marcado pola pandemia, a escaseza de subministracións e os elevados prezos da electricidade e o transporte.
A orixe da relación con Inversa: Diversificar as vías de financiamento
Precisamente, o crecemento de A&G Packaging é un dos principais motivos polos que a compañía apostou por financiar as facturas dos seus clientes a través da plataforma de Inversa. Debido a que, en palabras de Sánchez Rey, «os niveis de crecemento da empresa requiren moita capacidade de financiamento».
Esta exitosa colaboración, que comezou a finais do 2019, permitiu á compañía de fabricación de estuchería contar cunha vía de financiamento alternativo aos bancos e, así, dispoñer dunha liña de liquidez adicional.
De tal forma que, ao longo destes catro anos de relación, A&G Packaging comercializou no marketplace de Inversa facturas dos seus clientes, obtendo liquidez no curto prazo e atenuando as tensións de tesourería. Isto resulta especialmente interesante para aquelas empresas, como A&G Packaging, que presentan un notable ritmo de crecemento. E é que o propio funcionamento das entidades bancarias provoca que en ocasións sexan demasiado lentas á hora de facilitar unha dispoñibilidade financeira que creza ao mesmo ritmo que as empresas.
Por iso é polo que Javier Sánchez Rey sosteña que para a súa compañía «Inversa foi unha boa alternativa para obter financiamento adicional, baseándose fundamentalmente no risco e a capacidade de pago do cliente».

Cuestións a ter en conta para sacarlle todo o partido ao crowdfactoring
Con todo, o director xeral de A&G Packaging afirma que, unha vez que se comeza a usar a plataforma de Inversa, pódese constatar que o risco da operación e o scoring do cliente non son os únicos factores que teñen en conta os investidores para investir o seu diñeiro nunha determinada factura. Senón que entra en xogo un activo crítico de toda empresa: a marca.
De tal maneira que resulta máis rápido financiar as facturas dunha empresa consolidada e coñecida entre os investidores, que as facturas dun negocio novo ou que carece dunha marca hondamente asentada. Todo iso, a pesar de que o segundo presente un rating de solvencia superior.
Sánchez Rey tamén destaca que, como todos sabemos, os seres humanos somos animais de costumes. Por iso é polo que, se unha empresa sobe habitualmente facturas dos mesmos clientes, os investidores da plataforma habitúanse aos devanditos negocios e a capacidade de financialas é maior.
O valor da confianza
Este comportamento evidencia a importancia de que as compañías sexan capaces de xerar confianza nos investidores. A confianza é un factor crave no funcionamento da economía, do sector financeiro e, tamén, no relativo ao financiamento alternativo.
Por iso é polo que traballar con plataformas de crowdfactoring como Inversa Invoice Market sexa, tamén, un exercicio constante de construír unha relación de confianza cos investidores que financian as facturas dos negocios.
Esta confianza, ademais, traspasa o mero ámbito do financiamento. Así, mediante o crowdfactoring, moitas empresas poden dar a coñecer os seus servizos entre os investidores, labrarse unha reputación e transformalos en potenciais clientes. Fortalecendo, desta maneira, a súa imaxe de marca e a súa posición no mercado a través do boca a boca.
O que nos conduce a unha cuestión capital á hora de pensar no futuro do financiamento alternativo: a economía circular. Investidores que se converten en clientes dos produtos que financian. E clientes que invisten nos produtos e servizos que consomen.
O futuro do financiamento alternativo
As compañías que recorren ao crowdfactoring como ferramenta de financiamento e as plataformas que ofrecen estes servizos son capitais no presente e o futuro do financiamento alternativo. Pero non podemos deixar de lado á terceira columna deste modelo de financiamento que complementa ao tradicional: os investidores.
Javier Sánchez Rey considera, por mor da experiencia acumulada por A&G Packaging financiando facturas en Inversa, que os actores que invisten no crowdfactoring son, sobre todo, pequenos investidores. Persoas que «poñen en xogo pequenas cantidades de diñeiro e diversifícanas moito». Persoas que contribúen a que as empresas da economía real poidan financiarse. Persoas investindo en persoas.
Máis aló da rendibilidade ou da confianza que inspira a empresa á que se financia unha factura, estes pequenos investidores desexan investir na economía real e apostar por produtos non especulativos.
As plataformas de financiamento alternativo como Inversa Invoice Market permiten eliminar ao intermediario opaco na contratación de produtos de investimento. O director xeral de A&G Packaging resume este cambio de paradigma á perfección: a través do crowdfactoring «ti decides que é o que fas co teu diñeiro, onde o invistes e onde non».
O poder das micro-decisións
Así, os pequenos investidores teñen ao seu alcance a posibilidade de tomar micro-decisións sobre como invisten o seu diñeiro e que proxectos empresariais financian con el. Por exemplo, nun contexto no que a sustentabilidade se ha convertido nunha cuestión central social e economicamente, moitas persoas desexan investir en compañías cun compromiso ambiental sólido. Ou apoiar, como apuntamos antes, a consolidación dunha economía circular.
O auxe do financiamento alternativo dependerá, segundo Sánchez Rey, dun cambio de cultura, favorecido polo crecente desexo dos pequenos investidores de tomar micro-decisións sobre o que se fai co seu diñeiro e polo boca a boca. Un investidor satisfeito é o mellor embaixador posible dos beneficios do financiamento alternativo.
Desde o punto de vista empresarial, contar con canles de financiamento adicionais, máis aló do sector bancario, é de gran interese para xestionar o crecemento e afrontar con celeridade os cambios macroeconómicos. Javier Sánchez Rey teno claro: «Recomendo que as compañías, en maior ou menor medida, conten cunha plataforma de financiamento alternativo».
Novas solucións para estar sempre preparados para a loita.
Promotora, Socia Fundadora & CEO de Inversa Invoice Market
Si quieres contribuir en el blog de Inversa como experto hazte socio del conocimiento.