Inversa, unha plataforma de financiamento para exportar

09/03/2023
Inversa, unha plataforma de financiamento para exportar

As empresas necesitan ter acceso a financiamento para exportar os bens que producen e expandirse a outros mercados

As importacións e exportacións son tan vellas como a propia civilización. Un dos personaxes máis famosos da historia, Marco Polo, dedicábase a iso. A revolución das comunicacións experimentada desde o S.XIX facilitou as exportacións ata extremos que o mercador veneciano xamais puido prever. Por iso, é fundamental que as empresas conten cunha estratexia de internacionalización e dispoñan dunha plataforma de financiamento para exportar. E aquí é onde entra en xogo Inversa Invoice Market.

As plataformas de crowdfactoring están chamadas a ser unha aliadas clave no incremento das exportacións das empresas da economía real. Por que? Permítenlles financiar facturas dos seus clientes no estranxeiro.

Por exemplo, unha empresa conserveira das Rías Baixas ou da baía de Santander pode subir a unha plataforma como Inversa unha factura dunha empresa comercializadora de conservas radicada en Alemaña. Que implicacións ten esta pequena revolución? Que as empresas poden ser máis ambiciosas na súa aposta exportadora, xa que en caso de necesitar liquidez, teñen á súa disposición a posibilidade de financiar as facturas dos seus clientes estranxeiros.

Neste artigo, imos debullar por que Inversa é unha plataforma de financiamento para exportar que pode axudar ás empresas da economía real a incrementar o seu volume de negocio e, polo tanto, os seus beneficios.

A importancia das exportacións nun mundo global

A balanza comercial é un dos indicadores macroeconómicos máis importantes de calquera país. Nun lado desta balanza atópanse as importacións, é dicir, os bens e servizos que se adquiren no estranxeiro. No outro, as exportacións, os produtos que se venden a clientes doutros países.

Co auxe da globalización e a mellora da mobilidade, as exportacións tamén se volveron unha cuestión central para todas as empresas. Por que?

Permítenlles diversificar os mercados nos que operan, crear novas liñas de negocio e aumentar os ingresos e os beneficios.

É tal a importancia das exportacións, que as mesmas se atopan no corazón da fundación da Unión Europea, que comezou sendo un mercado económico común para facilitar as exportacións e importacións entre os países membros.

Vivimos nun mundo cada día máis global, no que un produto pode viaxar en cuestión de horas desde Valladolid a Sydney. E no que é posible vender e instalar un software en segundos e a miles de quilómetros de distancia.

Por iso é polo que as exportacións estean a adquirir tanta relevancia como as vendas no mercado interno.

É máis, múltiples sectores produtivos tradicionais, como o conserveiro, o téxtil ou o vinícola dan cada día máis preponderancia ao mercado externo, distribuíndo os seus produtos por todo o mundo.

A dixitalización axuda ás empresas da economía real a exportar

Tradicionalmente, considerouse que as exportacións están ao alcance, só, das grandes compañías e multinacionais. Pero isto non se corresponde coa realidade.

Unha gran compañía de roupa pode contar con tendas por todo o mundo, pero unha peme que deseña roupa sostible, tamén pode comercializala a través da canle dixital e chegar a acordos con distribuidores e cadeas en diferentes países.

Grazas aos marketplaces, unha persoa que vive en Tokyo pode adquirir un produto elaborado en Sevilla. Páxinas web, redes sociais, email, WhatsApp… Todos estes avances tecnolóxicos posibilitan que unha pequena empresa poida facer negocios noutros países e continentes.

A internacionalización non está só ao alcance das grandes compañías, as pemes tamén poden implementar unha estratexia para conquistar novos mercados.

Para iso, non necesitan, só, contar con produtos de calidade ou deseñar unha estratexia comercial exitosa. Senón que tamén deben dispoñer dos recursos económicos necesarios para levar a cabo o salto desde o mercado nacional ao internacional. Ou, dito doutra forma, teñen que obter financiamento para exportar os seus produtos.

Obter financiamento para exportar é máis sinxelo grazas a plataformas de crowdfactoring como Inversa

As oportunidades de negocio dun mercado de case 8.000 millóns de persoas

A globalización fixo posible que calquera empresa poida abrirse a un mercado máis amplo que o local ou o nacional. Un mercado no que hai 8.000 millóns de persoas e existen millóns de empresas dispostas a adquirir bens e servizos que se axusten ás súas necesidades e demandas.

A ninguén se lle escapa que o mercado é cada vez máis competitivo. Do mesmo xeito que as empresas estranxeiras poden comercializar os seus produtos no noso país, as empresas da economía real local tamén poden dar o salto ao estranxeiro.

Se botamos un ollo aos nosos fogares e empresas descubriremos que moitos dos produtos e servizos que consumimos proceden do exterior. Para ser competitivas, as compañías locais tamén teñen que ser capaces de exportar o que fan e sacarlle partido a todo o que as fai especiais fronte ás demais.

As pemes necesitan financiamento para exportar os seus produtos

Toda empresa necesita dispoñer de diñeiro ao longo do seu ciclo de vida. Xa sexa para comezar a súa actividade, facer fronte aos gastos, realizar investimentos ou, como neste caso, emprender a súa internacionalización.

Deseñar e implementar unha estratexia comercial a nivel internacional. Custear o transporte dos bens e produtos. Investir para incrementar a produción… Todas estas cuestións pódense liquidar con recursos económicos.

Por iso é polo que a exportación deba ir acompañada dun aumento da capacidade de financiamento da empresa. O financiamento alternativo é a opción ideal para obter financiamento para exportar e complementar as vías de financiamento tradicionais, como os servizos financeiros das entidades bancarias.

Ademais, a través do crowdfactoring e o crowdlending é posible obter liquidez no curto prazo, para, por exemplo, afrontar un incremento da demanda internacional por encima do esperado. Ou para realizar un investimento que permitirá ao negocio crecer noutros mercados. O que demostra a importancia de obter financiamento para exportar, tanto polas vías tradicionais, como a través das plataformas de financiamento alternativo.

Obter financiamento para exportar é importante para que as empresas poidan aproveitarse das vantaxes da globalización

Desde Ferrol ata Xangai. Crowdfactoring para facilitar o financiamento para exportar

Inversa Invoice Market, unha FinTech que naceu en Ferrol, unha pequena cidade do norte de España, xa axuda, na actualidade, a que outras empresas poidan chegar ata Xangai, a capital económica do xigante asiático. Como o fai?

A través da nosa plataforma as empresas poden obter liquidez no curto prazo para financiar a súa estratexia de internacionalización.

Pero o papel de Inversa vai máis aló. Posto que esta liquidez pódese obter mediante o financiamento de facturas de clientes estranxeiros.

Por exemplo, se unha empresa de Valencia prové de calzado feito a man a unha cadea de zapaterías en China, pode financiar unha factura que aínda non cobrou para adiantar o pago dos produtos.

Desta forma, poderá ter saneadas as súas contas e dispoñer de circulante para consolidarse no mercado chinés ou exportar a outros países os seus produtos de altísima calidade.

Neste sentido, no marketplace de Inversa xa se financiaron facturas de empresas dos nosos países veciños, Portugal e Francia. Pero tamén doutros estados europeos, como Suíza ou Alemaña. E, mesmo, de China. Desde o arsenal de Ferrol ata a Gran Muralla chinesa.

En definitiva, exportar nunca foi máis sinxelo. Non só pola globalización, a dixitalización e a mellora das comunicacións e os transportes. Senón tamén pola aparición de proxectos tecnolóxicos e financeiros innovadores como Inversa Invoice Market que axudan ás empresas para obter financiamento para exportar os seus produtos e servizos.

Ana María Belén Olmos López
Promotora, Socia Fundadora & CEO de Inversa Invoice Market

Si quieres contribuir en el blog de Inversa como experto hazte socio del conocimiento.